Kategorie

Nejprodávanější

Jsme na Facebooku

Doprava a platba


Informace k dopravě a dodací lhůtě

  • Při nákupu zboží od 2000 Kč máte dopravu ZDARMA, platí se pouze 35 Kč s DPH za případnou dobírku.
  • I přes naši maximální snahu se může stát, že nejste s našimi službami či zbožím spokojeni. V případě JAKÉHOKOLIV PROBLÉMU nás prosím kontaktujte, abychom mohli sjednat nápravu.
  • Vždy při přebírání zásilky nezapomeňte DOBŘE ZKONTROLOVAT STAV OBALU. Pokud naleznete zjevné poškození, zásilku nepřebírejte, případně učiňte zápis do přepravního listu. Pokud jste již zásilku převzali a po rozbalení zjistili mechanické poškození, ihned se obraťte na doručitele (podrobnější instrukce jsou uvedeny níže).
  • Dodací lhůta se pohybuje od 3 do 7 pracovních dnů od objednávky. Je to dáno expedicí z externích skladů našich dodavatelů, která probíhá 2x týdně. 
  • Aktualizace skladových zásob našich dodavatelů probíhá automaticky v časových intervalech cca každou hodinu. V ojedinělých případech se tak může stát, že Vámi objednané zboží již ve skladu není dostupné. Dozvídáme se to bohužel až po několika dnech při expedici od dodavatele. V takovém případě zákazníka kontaktujeme a domlouváme se na dalším postupu.
  • Níže uvedené ceny jsou platné pro dopravu v České republice, do zahraničí nezasíláme.
 

Možnosti dopravy

Možnosti dopravy


Instrukce k vyzvednutí zboží ve výdejním místě ve Frýdlantě n. O.

Výdej zboží je možný pouze po bezhotovostní platbě předem a po sdělení hesla, které Vám bude zasláno e-mailem, až bude zboží nachystáno k odběru (většinou to trvá několik pracovních dnů). Nejsme ve výdejním místě (na Nádražní ulici, č. p. 403) pravidelně, proto si prosím čas vyzvednutí domluvte předem (telefonicky, nebo e-mailem) - obvykle jsme zde od 9. do 16. hod., ale není to pravidlem.



Instrukce k přijetí, či vyzvednutí zásilky od České pošty

Balík na poštu - zásilka je rovnou uložena na poště, kterou jste zvolili v objednávce. Vyzvednout lze do 7 dnů.

Balík do ruky - zásilka je Vám doručována na zadanou adresu, v případě nezastižení je pak uložena na poště k vyzvednutí.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a nahlaste dopravci, že dané zboží je poškozeno. Pokud příjemce po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Příjemce má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.



Instrukce k vyzvednutí zásilky v pobočce Zásilkovny

Při objednávce si vyberte pobočku, kterou máte nejblíž. Po doručení zásilky na zvolenou pobočku, Vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od té chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout - stačí jen sdělit heslo, které jste obdrželi.
Informujeme také, že doprava přes Zásilkovnu trvá v průměru o jeden pracovní den déle, než u ostatních dopravců.

Pozor!  Zásilka se může poškodit při přepravě i tak, že na obalu není poškození zřejmé. Dle podmínek Zásilkovny je nutné zásilku zkontrolovat ještě v prostorách pobočky Zásilkovny. Citace z obchodních podmínek Zásilkovny: "Ve chvíli, kdy zásilka opustí prostory Poskytovatele, nelze v žádném z případů uplatnit jakoukoli odpovědnost za škodu."
Zákazník má možnost si zboží na pobočce rozbalit, zkontrolovat a v případě jakýchkoli nesrovnalostí odmítnout převzetí.



Možnosti platby

Platit za zboží je možné těmito způsoby:

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího. Pro usnadnění platby je kupujícímu poskytnuta možnost předvyplnění platebních údajů s využitím obrázkového QR kódu (pokud to bankovní aplikace pro Váš chytrý telefon umožňuje). Bezhotovostní platba je zdarma. Neuhrazené objednávky jsou automaticky stornovány po 21 dnech od vytvoření objednávky.
  • v hotovosti na dobírku, tzn. při přebírání zboží od dopravce. Dobírku je možné využít u České pošty i Zásilkovny. Doběrečné činí 35 Kč vč. DPH.
  • ve výdejním místě ve Frýdlantě nad Ostravicí nepřijímáme hotovost. Objednávku je nutné uhradit předem bezhotovostně.

 

Zabezpečení

Celý proces objednávky, kde zadáváte kontaktní a další údaje, probíhá šifrovaným přenosem přes protokol HTTPS s využitím certifikátu Let's Encrypt. Tento certifikát splňuje veškeré požadavky pro moderní zabezpečení citlivých údajů.

 logo_lencrypt