Kategorie

Nejprodávanější

Jsme na Facebooku

Doprava a platba


Informace k dopravě a dodací lhůtě

  • Při nákupu zboží od 2000 Kč máte dopravu ZDARMA, platí se pouze 35 Kč s DPH za případnou dobírku.
  • I přes naši maximální snahu se může stát, že nejste s našimi službami či zbožím spokojeni. V případě JAKÉHOKOLIV PROBLÉMU nás prosím kontaktujte, abychom mohli sjednat nápravu.
  • Vždy při přebírání zásilky nezapomeňte DOBŘE ZKONTROLOVAT STAV OBALU. Pokud naleznete zjevné poškození, zásilku nepřebírejte, případně učiňte zápis do přepravního listu. Pokud jste již zásilku převzali a po rozbalení zjistili mechanické poškození, ihned se obraťte na doručitele (podrobnější instrukce jsou uvedeny níže).
  • Dodací lhůta se pohybuje od 3 do 7 pracovních dnů od objednávky. Je to dáno expedicí z externích skladů našich dodavatelů, která probíhá 2x týdně. 
  • Aktualizace skladových zásob našich dodavatelů probíhá automaticky v časových intervalech cca každou hodinu. V ojedinělých případech se tak může stát, že Vámi objednané zboží již ve skladu není dostupné. Dozvídáme se to bohužel až po několika dnech při expedici od dodavatele. V takovém případě zákazníka kontaktujeme a domlouváme se na dalším postupu.
 

Možnosti dopravy

Možnosti dopravy

Máte-li zájem o nadrozměrné zboží, kontaktujte nás prosím, nebo dokončete objednávku s volbou preferovaného dopravce a my se Vám v případě překročení váhových a/nebo rozměrových limitů ozveme.



Instrukce k vyzvednutí zboží ve výdejním místě ve Frýdlantě n. O.

Výdej zboží je možný pouze po bezhotovostní platbě předem a po sdělení HESLA. Toto heslo Vám bude zasláno e-mailem, až bude zboží nachystáno k odběru (většinou to trvá několik pracovních dnů). Nejsme na této adrese pravidelně, proto Vás budeme kontaktovat také telefonicky, abychom si domluvili čas předání - obvykle od 9. do 16. hod., ale je nutné se na čase domluvit předem.



Instrukce k přijetí, či vyzvednutí zásilky od České pošty

Balík na poštu - zásilka je rovnou uložena na poště, kterou jste zvolili v objednávce. Vyzvednout lze do 7 dnů.

Balík do ruky - zásilka je Vám doručována na zadanou adresu, v případě nezastižení je pak uložena na poště k vyzvednutí.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a nahlaste dopravci, že dané zboží je poškozeno. Pokud příjemce po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Příjemce má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.



Instrukce k přijetí zásilky od PPL

Příjemce zkontroluje před převzetím zásilky od řidiče její obal. V případě poškozeného obalu zásilku buď odmítne, nebo převezme a po řidiči chce, aby si zaznamenal PŘEVZATO S VÝHRADOU. Řidič nesmí a nemůže posuzovat a řešit škodu na místě s příjemcem, sepisovat reklamační protokol, ani umožnit příjemci kontrolu obsahu. Příjemce má tři pracovní dny na tuto kontrolu obsahu. V případě poškození se neprodleně ozývá odesílateli a ten hned o škodě informuje společnost PPL (v případě, že odesílatel není k zastižení, kontaktujte, prosím, společnost PPL na tel.: 840 775 775). Pozor doba tří pracovních dnů je brána jako doba od převzetí příjemcem, až po nahlášení společnosti PPL. Pokud tedy příjemce odesilatele informuje třetí pracovní den, tak ten musí tuto informaci ještě týž den předat společnosti PPL. Příjemce si u sebe musí nechat poškozené zboží, obal a výstelku balíku pro sepsání reklamace. Příjemci se ozve reklamační oddělení, které sepíše zápis o škodě a zajistí vyzvednutí poškozeného zboží. Zbytek reklamace již řeší odesílatel s přepravcem. 

 
 

Instrukce k vyzvednutí zásilky v pobočce Zásilkovny

Při objednávce si vyberte pobočku, kterou máte nejblíž. Po doručení zásilky na zvolenou pobočku, Vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od té chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout - stačí jen sdělit heslo, které jste obdrželi.
Informujeme také, že doprava přes Zásilkovnu trvá v průměru o jeden pracovní den déle, než u ostatních dopravců.

Pozor!  Zásilka se může poškodit při přepravě i tak, že na obalu není poškození zřejmé. Dle podmínek Zásilkovny je nutné zásilku zkontrolovat ještě v prostorách pobočky Zásilkovny. Citace z obchodních podmínek Zásilkovny: "Ve chvíli, kdy zásilka opustí prostory Poskytovatele, nelze v žádném z případů uplatnit jakoukoli odpovědnost za škodu."
Zákazník má možnost si zboží na pobočce rozbalit, zkontrolovat a v případě jakýchkoli nesrovnalostí odmítnout převzetí.



Možnosti platby

Platit za zboží je možné těmito způsoby:

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího. Pro usnadnění platby je kupujícímu poskytnuta možnost předvyplnění platebních údajů s využitím obrázkového QR kódu (pokud to bankovní aplikace pro Váš chytrý telefon umožňuje). Bezhotovostní platba je zdarma.
  • v hotovosti na dobírku, tzn. při přebírání zboží od dopravce. Dobírku je možné využít u České pošty, PPL i Zásilkovny. Doběrečné činí 35 Kč vč. DPH.
  • ve výdejním místě ve Frýdlantě nad Ostravicí nepřijímáme hotovost. Objednávku je nutné uhradit předem bezhotovostně.

 

Zabezpečení

Celý proces objednávky, kde zadáváte kontaktní a další údaje, probíhá šifrovaným přenosem přes protokol HTTPS s využitím certifikátu RapidSSL. Tento certifikát splňuje veškeré požadavky pro moderní zabezpečení citlivých údajů.

RapidSSL